
Wszystkie elementy kampanii reklamowej koniecznie muszą być jednocześnie kolorem i wyróżniające się na tel innych, a także gustowne i ciekawe. Wbrew pozorom takie połączenie jest możliwe i wcale nie, aż takie trudne. Pod warunkiem oczywiście, że będziemy przestrzegali kilku zasad w chwili kiedy poszczególne elementy kampanii reklamowej będziemy układali w całość. Chodzi przecież o to, by promocja była skuteczna, a żeby tak było koniecznie musi być właśnie interesująca, a jednocześnie wizualnie gustowna i najzwyczajniej w świecie ładna. Z pewnością nie każdy ma pojęcie jak dokonać takiego wyboru, zatem w takiej sytuacji najlepiej jest poradzić się fachowców, których bez wątpienia znaleźć można w każdej agencji reklamowej.Przede wszystkim kubki z nadrukiem muszą być ciekawe wizualnie. Chodzi o to, by w jakiś sposób się wyróżniały na tle pozostałych, a co więcej jeśli tylko jest taka możliwość warto spersonalizować je z przedsiębiorstwem, które jest reklamowane właśnie w taki sposób. Oczywiście można nieco pobawić się kształtem kubków. Warto jednocześnie pamiętać o tym, że tego rodzaju gadżety reklamowe są nie tylko elementem promocji, ale przede wszystkim przedmiotem do codziennego użytku. Zatem ich kształt musi jednocześnie umożliwiać swobodne korzystanie z kubków. W przeciwnym wypadku wcale nie będą one ciekawą reklamą.
Nie należy zapominać o tym, że kubki z nadrukiem mają reklamować. Zatem, to w jakich kolorach będzie sam kubek jak i nadruk ma znaczenie. Warto tak skomponować całość by idealnie się uzupełniała i korzystnie wpływała na wygląd gadżetu reklamowe. Jednym słowem kolor kubka czyli jednocześnie tło dla nadruku koniecznie musi być kontrastujące z napisami. Tylko wtedy będzie on doskonale widoczny, a przecież każdemu reklamodawcy na tym zależy.
Jednym słowem Kubki z nadrukiem muszą ciekawie się zaprezentować. Dlatego też to jaki maja kolor ma bardzo duże znaczenie. Co więcej, barwy nie mogą być przesadnie jaskrawe. W takiej sytuacji po prostu napisy mogą być mało czytelne, a to także z pewnością korzystnie an reklamę nie wpłynie.