Parasole z nadrukiem reklamą instytucji bankowych

Parasole z nadrukiem
Parasole z nadrukiem

Kiedy myślimy o zleceniu przelewu, kredycie na samochód lub lokacie kapitału, myślimy „bank”. Mało kto trzyma dzisiaj pieniądze w przysłowiowej skarpecie. Większość z nas woli korzystać z usług instytucji bankowych. Szybko, bezproblemowo i bezpiecznie. Banki mają dużo klientów, a chcą ich mieć jeszcze więcej, dlatego stale ze sobą konkurują. Kuszą atrakcyjnym oprocentowaniem, małymi opłatami i licznymi promocjami. A klientów, przy podpisywaniu umów, obdarowują gadżetami, by o banku nie zapomnieli. Czy rzeczywiście nie zapominają? Czy gadżety reklamowe mogą być dla banków dobrą promocją?

Odpowiedź brzmi tak. Gadżety na pewno nie zaszkodzą. Czy jakiś klient, który otrzymał od banku długopis, może pomyśleć o obdarowującym go banku źle? To mało prawdopodobne. Dużo bardziej prawdopodobne jest to, że zrobiło mu się miło i poczuł się wyróżniony.

Smycze, notesy, kubki, balony, parasole z nadrukiem…Te ostatnie mogą przetrwać w rękach klienta wiele dżdżystych jesieni i wiele upalnych wakacji. Jeśli wykonane są z mocnego materiału, mają stabilny stelaż i są wykonane starannie, na pewno mogą służyć klientowi wiele lat. Bank ma świetną „chodzącą” reklamę i ma okazję zareklamować się w naprawdę wielu różnych miejscach.

Banki to poważne instytucje i tak też powinny traktować swoich klientów. Warto postawić na eleganckie parasole z nadrukiem z najwyższej półki. Parasolki z tej kategorii niejednokrotnie wykonywane są ręcznie, z dbałością o każdy najmniejszy szczegół. Nie muszą być luksusowe. Nie muszą być wysadzane kryształkami. Nie muszą kosztować kilkaset złotych. Powinny być przede wszystkim solidne.

Kolorystyka parasoli reklamowych powinna być uzależniona od kolorystyki, w jakiej prezentuje się logo banku. I oczywiście logo, które nie musi być umieszczone na każdym panelu parasola. Czasem wystarczy umieścić je na rączce, albo gdzieś dyskretnie na czaszy parasolki.

Parasole z nadrukiem będą zatem odpowiednim gadżetem, który klient może otrzymać, gdy bierze kredyt lub inwestuje swoje pieniądze. Warto obdarowywać nie tylko tak zwanych klientów VIP. Ci „zwykli” klienci stanowią przecież większość klientów banków.